E-handel med dagligvarer – optimerat plockning och ekonomiska aspekter. (B2C)

Authors

  • Mats Johnsson Department of Design Sciences, Lund University
  • Anja Andersen Teknologisk Institut, Emballage og Transport

DOI:

https://doi.org/10.5278/ojs.td.v9i1.4506

Abstract

Projektet har til formål at arbejde med en række områder inden for emballerings- og distributionsmetoder, der effektivt løser de udfordringer, virksomhederne har ved e-handel til forbrugerne (B2C). Der vil blive taget udgangspunkt i daglig- og udvalgsvarer inden for kategorien ’fast moving consumer goods’ (FMCG). Desuden vil der blive lagt en helt særlig vægt på håndtering og distribution af levnedsmidler.

Downloads

Published

31-12-2002

How to Cite

Johnsson, M., & Andersen, A. (2002). E-handel med dagligvarer – optimerat plockning och ekonomiska aspekter. (B2C). Proceedings from the Annual Transport Conference at Aalborg University, 9(1). https://doi.org/10.5278/ojs.td.v9i1.4506