Markedsføring af samkørsel

Det kan lade sig gøre!

Forfattere

  • Troels Andersen Odense Kommune

DOI:

https://doi.org/10.5278/ojs.td.v11i1.4985

Nøgleord:

lift sharing, car sharing, ride sharing, Odense, hospital

Resumé

I 2002 gik Odense Kommune, Fyns Amt og Odense Universitetshospital sammen om at gennemføre Danmarks største samkørselsprojekt med det formål at afprøve og evaluere effekterne af intensiv markedsføring af samkørsel på en arbejdsplads. Projektet viser, at det kan lade sig gøre at fremme samkørsel gennem målrettet markedsføring og etablering af tiltag, der tilskynder til samkørsel.

Den færdige evalueringsrapport bliver offentliggjort på www.odense.dk

Downloads

Publiceret

31-12-2004

Citation/Eksport

Andersen, T. (2004). Markedsføring af samkørsel: Det kan lade sig gøre!. Artikler Fra Trafikdage På Aalborg Universitet, 11(1). https://doi.org/10.5278/ojs.td.v11i1.4985