Markedsføring af samkørsel
Det kan lade sig gøre!
DOI:
https://doi.org/10.5278/ojs.td.v11i1.4985Nøgleord:
lift sharing, car sharing, ride sharing, Odense, hospitalResumé
I 2002 gik Odense Kommune, Fyns Amt og Odense Universitetshospital sammen om at gennemføre Danmarks største samkørselsprojekt med det formål at afprøve og evaluere effekterne af intensiv markedsføring af samkørsel på en arbejdsplads. Projektet viser, at det kan lade sig gøre at fremme samkørsel gennem målrettet markedsføring og etablering af tiltag, der tilskynder til samkørsel.
Den færdige evalueringsrapport bliver offentliggjort på www.odense.dk
Downloads
Publiceret
31-12-2004
Citation/Eksport
Andersen, T. (2004). Markedsføring af samkørsel: Det kan lade sig gøre!. Artikler Fra Trafikdage På Aalborg Universitet, 11(1). https://doi.org/10.5278/ojs.td.v11i1.4985
Nummer
Sektion
Mobilitet og adfærd