Flypassagers tidsværdier

Værdiskabende investeringer i Københavns Lufthavn

Forfattere

  • Mette Bøgelund Incentive Partners

DOI:

https://doi.org/10.5278/ojs.td.v16i1.5453

Nøgleord:

WTP, stated preference, value of time, air transport

Resumé

Københavns Lufthavn arbejder løbende på at øge sin viden om de mere end 21 mio. passagerer, der hvert år benytter lufthavnen.

Københavns Lufthavn ønsker at vide mere om, hvor meget nuværende og evt. kommende services er værd for passagererne, altså hvor meget de vil være villige til at betale for et ændret serviceniveau i fremtiden. Det være sig både bedre service, som f.eks. kortere ventetid, og forringet service, som f.eks. en anden bygningsstandard.

 

Downloads

Publiceret

31-12-2009

Citation/Eksport

Bøgelund, M. (2009). Flypassagers tidsværdier: Værdiskabende investeringer i Københavns Lufthavn. Artikler Fra Trafikdage På Aalborg Universitet, 16(1). https://doi.org/10.5278/ojs.td.v16i1.5453