Kundepræferenceundersøgelse

Forfattere

  • Jesper Wibrand Trafikselskabet Movia

DOI:

https://doi.org/10.5278/ojs.td.v1i1.5630

Emneord (Nøkkelord):

customer, segments, satisfaction

Sammendrag

I 2011 gennemførte Movia en stor undersøgelse af kundernes behov. Formålet med undersøgelsen var at få bedre og mere præcis viden om kunder og potentielle kunder. I artiklen vil der blive redegjort for undersøgelsens resultater, herunder hvad er væsentligt for kunder og potentielle kunder i relation til transport med kollektiv trafik, segmentering af kunder efter behov og vurdering af potentiale.

Nedlastinger

Publisert

31-12-2012

Hvordan referere

Wibrand, J. (2012). Kundepræferenceundersøgelse. Proceedings from the Annual Transport Conference at Aalborg University, 19(1). https://doi.org/10.5278/ojs.td.v1i1.5630