Projekt Direkte markedesføring

Forfattere

  • Susanne Østergaard Hovedstadsområdets Trafikselskab
  • Jimmy Schougaard Hovedstadsområdets Trafikselskab

DOI:

https://doi.org/10.5278/ojs.td.v4i1.4133

Nøgleord:

direct marketing, personal and relevant information, changing attitudes, change in travel behaviour

Resumé

Projektets primære formål har været at få be- eller afkræftet hypotesen om, at mere individuel information sideløbende med en målrettet holdningsbearbejdning kan få en række testfamilier til at benytte kollektiv transport hyppigere. Samtidig har vi undersøgt effekten af at give ikke-kunder mulighed for at prøve det kollektive transportudbud gratis i en periode.

Downloads

Publiceret

31-12-1997

Citation/Eksport

Østergaard, S., & Schougaard, J. (1997). Projekt Direkte markedesføring. Artikler Fra Trafikdage På Aalborg Universitet, 4(1). https://doi.org/10.5278/ojs.td.v4i1.4133