Projekt Direkte markedesføring

Autores/as

  • Susanne Østergaard Hovedstadsområdets Trafikselskab
  • Jimmy Schougaard Hovedstadsområdets Trafikselskab

DOI:

https://doi.org/10.5278/ojs.td.v4i1.4133

Palabras clave:

direct marketing, personal and relevant information, changing attitudes, change in travel behaviour

Resumen

Projektets primære formål har været at få be- eller afkræftet hypotesen om, at mere individuel information sideløbende med en målrettet holdningsbearbejdning kan få en række testfamilier til at benytte kollektiv transport hyppigere. Samtidig har vi undersøgt effekten af at give ikke-kunder mulighed for at prøve det kollektive transportudbud gratis i en periode.

Descargas

Publicado

31-12-1997

Cómo citar

Østergaard, S., & Schougaard, J. (1997). Projekt Direkte markedesføring. Proceedings from the Annual Transport Conference at Aalborg University, 4(1). https://doi.org/10.5278/ojs.td.v4i1.4133