Kundernes syn på S-togsstationer

Forfattere

  • Rasmus Gravesen TetraPlan A/S
  • Anne Pilegaard DSB S-tog

DOI:

https://doi.org/10.5278/ojs.td.v14i1.5291

Nøgleord:

DSB S-trains, stations, customers' viewpoints

Resumé

Tetraplan A/S har for DSB S-tog undersøgt, hvad kunderne mener om S-togsstationerne. Formålet med undersøgelsen er bedre at kunne prioritere de økonomiske ressourcer, der anvendes på S-togsstationerne. Hvilke funktioner er vigtigst for kunderne, og hvordan vurderer kunderne forskellige elementer på forpladsen, på adgangsvejene til perronen og på selve perronen? Der er gennemført en spørgeskemaundersøgelse på 14 stationer og fire kvalitative fokusgruppeinterview. Paperet sammenfatter rapportens resultater.

Downloads

Publiceret

31-12-2007

Citation/Eksport

Gravesen, R., & Pilegaard, A. (2007). Kundernes syn på S-togsstationer. Artikler Fra Trafikdage På Aalborg Universitet, 14(1). https://doi.org/10.5278/ojs.td.v14i1.5291