Kundernes syn på S-togsstationer

Autores

  • Rasmus Gravesen TetraPlan A/S
  • Anne Pilegaard DSB S-tog

DOI:

https://doi.org/10.5278/ojs.td.v14i1.5291

Palavras-chave:

DSB S-trains, stations, customers' viewpoints

Resumo

Tetraplan A/S har for DSB S-tog undersøgt, hvad kunderne mener om S-togsstationerne. Formålet med undersøgelsen er bedre at kunne prioritere de økonomiske ressourcer, der anvendes på S-togsstationerne. Hvilke funktioner er vigtigst for kunderne, og hvordan vurderer kunderne forskellige elementer på forpladsen, på adgangsvejene til perronen og på selve perronen? Der er gennemført en spørgeskemaundersøgelse på 14 stationer og fire kvalitative fokusgruppeinterview. Paperet sammenfatter rapportens resultater.

Downloads

Publicado

31-12-2007

Como Citar

Gravesen, R., & Pilegaard, A. (2007). Kundernes syn på S-togsstationer. Proceedings from the Annual Transport Conference at Aalborg University, 14(1). https://doi.org/10.5278/ojs.td.v14i1.5291