Kundernes syn på S-togsstationer
DOI:
https://doi.org/10.5278/ojs.td.v14i1.5291Palavras-chave:
DSB S-trains, stations, customers' viewpointsResumo
Tetraplan A/S har for DSB S-tog undersøgt, hvad kunderne mener om S-togsstationerne. Formålet med undersøgelsen er bedre at kunne prioritere de økonomiske ressourcer, der anvendes på S-togsstationerne. Hvilke funktioner er vigtigst for kunderne, og hvordan vurderer kunderne forskellige elementer på forpladsen, på adgangsvejene til perronen og på selve perronen? Der er gennemført en spørgeskemaundersøgelse på 14 stationer og fire kvalitative fokusgruppeinterview. Paperet sammenfatter rapportens resultater.
Downloads
Publicado
31-12-2007
Como Citar
Gravesen, R., & Pilegaard, A. (2007). Kundernes syn på S-togsstationer. Proceedings from the Annual Transport Conference at Aalborg University, 14(1). https://doi.org/10.5278/ojs.td.v14i1.5291
Edição
Secção
Jernbaner