Kundeundersøgelser i køreplanlægningen
DOI:
https://doi.org/10.5278/ojs.td.v11i1.4955Nøgleord:
traffic planning, driving planning, customer study, internet, customer panelResumé
Hvordan sikrer vi, at fremtidens køreplaner bliver så attraktive som muligt for nuværende og potentielle kunder? Hvilke muligheder har vi for at vurdere effekterne af forskellige ændringer? Hvad ved vi egentlig om kundernes præferencer?
DSB S-tog har via Internettet præsenteret 1.500 personer for forskellige køreplaner, og bedt dem tage stilling til hvilken køreplan, de foretrækker i fremtiden.
Downloads
Publiceret
31-12-2004
Citation/Eksport
Bak, J., & Olsen, R. S. (2004). Kundeundersøgelser i køreplanlægningen. Artikler Fra Trafikdage På Aalborg Universitet, 11(1). https://doi.org/10.5278/ojs.td.v11i1.4955
Nummer
Sektion
Kollektiv Transport