Kundeundersøgelser i køreplanlægningen
DOI:
https://doi.org/10.5278/ojs.td.v11i1.4955Palavras-chave:
traffic planning, driving planning, customer study, internet, customer panelResumo
Hvordan sikrer vi, at fremtidens køreplaner bliver så attraktive som muligt for nuværende og potentielle kunder? Hvilke muligheder har vi for at vurdere effekterne af forskellige ændringer? Hvad ved vi egentlig om kundernes præferencer?
DSB S-tog har via Internettet præsenteret 1.500 personer for forskellige køreplaner, og bedt dem tage stilling til hvilken køreplan, de foretrækker i fremtiden.
Downloads
Publicado
31-12-2004
Como Citar
Bak, J., & Olsen, R. S. (2004). Kundeundersøgelser i køreplanlægningen. Proceedings from the Annual Transport Conference at Aalborg University, 11(1). https://doi.org/10.5278/ojs.td.v11i1.4955
Edição
Seção
Kollektiv Transport