Kundeundersøgelser i køreplanlægningen

Autores/as

  • Joachim Bak DSB S-tog
  • Rasmus Støvelbæk Olsen DSB S-tog

DOI:

https://doi.org/10.5278/ojs.td.v11i1.4955

Palabras clave:

traffic planning, driving planning, customer study, internet, customer panel

Resumen

Hvordan sikrer vi, at fremtidens køreplaner bliver så attraktive som muligt for nuværende og potentielle kunder? Hvilke muligheder har vi for at vurdere effekterne af forskellige ændringer? Hvad ved vi egentlig om kundernes præferencer?

DSB S-tog har via Internettet præsenteret 1.500 personer for forskellige køreplaner, og bedt dem tage stilling til hvilken køreplan, de foretrækker i fremtiden.

Descargas

Publicado

31-12-2004

Cómo citar

Bak, J., & Olsen, R. S. (2004). Kundeundersøgelser i køreplanlægningen. Proceedings from the Annual Transport Conference at Aalborg University, 11(1). https://doi.org/10.5278/ojs.td.v11i1.4955