Kundeundersøgelser i køreplanlægningen

Forfattere

  • Joachim Bak DSB S-tog
  • Rasmus Støvelbæk Olsen DSB S-tog

DOI:

https://doi.org/10.5278/ojs.td.v11i1.4955

Emneord (Nøkkelord):

traffic planning, driving planning, customer study, internet, customer panel

Sammendrag

Hvordan sikrer vi, at fremtidens køreplaner bliver så attraktive som muligt for nuværende og potentielle kunder? Hvilke muligheder har vi for at vurdere effekterne af forskellige ændringer? Hvad ved vi egentlig om kundernes præferencer?

DSB S-tog har via Internettet præsenteret 1.500 personer for forskellige køreplaner, og bedt dem tage stilling til hvilken køreplan, de foretrækker i fremtiden.

Nedlastinger

Publisert

31-12-2004

Hvordan referere

Bak, J., & Olsen, R. S. (2004). Kundeundersøgelser i køreplanlægningen. Proceedings from the Annual Transport Conference at Aalborg University, 11(1). https://doi.org/10.5278/ojs.td.v11i1.4955